NADZÓR AUTORSKI

NADZÓR AUTORSKI, czyli opieka nad procesem wykonywania projektu.

  1. Wspólne zakupy i oglądanie materiałów. Projekt architektury wnętrz jaki otrzymaliście przed rozpoczęciem nadzoru autorskiego, zawiera zestawienie sugerowanych materiałów, wspólne zakupy to uzupełnienie tej listy o naoczne spotkanie się z konkretnymi materiałami i ewentualnie dokonanie zmiany.
  2. Ustalenie harmonogramu i kosztorysu całego przedsięwzięcia. Polega na podsumowaniu i kontrolowaniu na bieżąco Inwestora o kosztach budowy/remontu. Do tego punktu często używam po prostu tabeli w której wpisane są finanse związane z ceną:
    a) prac wykonawczych, (hydraulika, glazurnika, parkieciarza, malarza, elektryka i innych branżystów)
    b) ceną transportów, (np. transportu z IKEA, transportu wyjątkowego stoły z USA, czy kafli z Włoch).
    c) ceną materiałów-tych podstawowych jak podłogi, farby, łączniki, gniazdka, drzwi, zabudowy meblowe, meble i dodatkowo tych mniej podstawowych jak sztuka, grafiki, narzuty, pościele itd.
  3. Pomoc w doborze fachowców. Współpracuję tylko ze sprawdzonymi wykonawcami, takimi którym ufam, że mogłabym bezpiecznie powierzyć im klucze do swojego domu. Współpracuję nie tylko z ekipami remontowymi, ale również architektami, rzemieślnikami od prac snycerskich, stolarskich, jak również z artystami od metaloplastyki, malarstwa, rzeźby.
  4. Gorąca linia. Podczas remontu jestem dostępna dla inspektora budowlanego, wykonawcy remontu i pana kuriera cały czas, nawet z najdrobniejszym pytaniem służę pomocą. Wychodzę z założenia, że lepiej jest zapytać 3 razy, niż źle coś wykonać.
  5. Czuwanie nad pracami wykonawczymi. Które w dużej mierze polega na sprawdzaniu tego co dzieje się na budowie już podczas prac wykonawczych. Dopatrywanie czy prace wykonywane są zgodnie z projektem.

DLACZEGO MÓJ NADZÓR AUTORSKI JEST NIEZAWODNY?Porozmawiajmy o Twoim projekcie

  1. Pracuję tylko ze sprawdzonymi fachowcami.
  2. Wszystkie kwestie omawiam z Inwestorem i powiadamiam go o ewentualnych zmianach.
  3. Staram się jak najwięcej materiałów zamawiać w jednym miejscu. To zaoszczędza czas, ułatwia transport i daje pole do negocjacji